پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112135
تاييد محاکمه مهدي هاشمي از سوي روزنامه همسو
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 893

فارس: روزنامه جمهوري اسلامي نوشت: منابع قضائي مي‌گويند مهدي هاشمي به دليل اتهاماتي که بعد از حوادث انتخابات 88 عليه وي مطرح شد محاکمه خواهد گرديد ولي ممکن است ابتدا به خانواده خود سري بزند و سپس به احضار دستگاه قضائي به اتهامات وارد شده پاسخ دهد.

 به گزارش گروه سياسي فارس، روزنامه جمهوري اسلامي نوشت؛‌ مهدي هاشمي پس از سه سال اقامت در خارج از کشور عصر امروز به تهران بر مي‌گردد.
 
منابع قضائي مي‌گويند مهدي هاشمي به دليل اتهاماتي که بعد از حوادث انتخابات 88 عليه وي مطرح شد محاکمه خواهد گرديد ولي ممکن است ابتدا به خانواده خود سري بزند و سپس به احضار دستگاه قضائي به اتهامات وارد شده پاسخ دهد و محاکمه شود.
 
مهدي هاشمي که در مدت سه سال گذشته طبق اظهار خودش در خارج از کشور مشغول تحصيل در مقطع دکترا بوده است، بارها قصد بازگشت به کشور را داشت و اکنون نيز به خواست خود باز مي‌گردد.
 
سخنگوي قوه قضائيه نيز در نشست خبري هفته گذشته خود با خبرنگاران در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه آيا مهدي هاشمي به محض ورود به کشور دستگير و محاکمه مي‌شود، گفت: قبلاً هم گفته‌ايم که اگر بيايد قطعاً به پرونده وي رسيدگي خواهيم کرد.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html